מטפלת | עוזרת בית | עוזרות  | מנהלת משק בית
כרגע 45 מטפלות פעילות באתר
אופר | מטפלות | בייביסיטר
שלום אורח
אימייל:
סיסמא:
שכחתי סיסמא

עמוד הבית
כניסה להורים
רישום הורים
חיפוש מהיר
חיפוש מתקדם
משרות
אופר
בייביסיטר
מטפלת
מנהלת משק בית
עוזרת בית
לוח מודעות
מחירון
מאמרים מטפלת-בייביסיטר
טיפים למציאת
או-פר
בייביסיטר
מטפלת
מנהלת משק בית
עוזרת
מידע שימושי
הגדרת משרות
כניסה למטפלות
רישום
לוח מודעות
טיפים
מידע שימושי
קישורים
צור קשר




מונסייט בניית אתרים

טיפים למציאת מטפלת

באמצעות האינטרנט, ניתן היום להיחשף לכמות גדולה של מטפלות זמינות המתאימות לצרכים הספציפיים של כל הורה והורה. אתר אופר מציע מאגר גדול של מועמדות לתפקיד מטפלת, אופר, בייביסיטר ומנהלת משק בית וכמו כן מציע מנוע חיפוש מתוחכם המאפשר את מציאת המועמדות המתאימות ביותר, במהירות וביעילות.

על מנת למצוא את המטפלת המתאימה ביותר, חשוב מאד להגדיר בתחילת תהליך החיפוש מה אנחנו מחפשים מאותה מטפלת פוטנציאלית. מנוע החיפוש המתקדם של אתר אופר עוזר בהגדרת התפקיד ובמציאת מטפלת מתאימה ביותר, באמצעות התייחסות לפרמטרים אובייקטיביים חשובים כמו:

  1. מה היקף העבודה של המטפלת – שעות וימים.
  2. האם אנו מחפשים מטפלת במשרה מלאה, חלקית או כזו שתעבוד בשעות גמישות.
  3. האם חשוב לנו שהמטפלת תעבוד בביתנו או בביתה, או אולי אף העבודה כוללת עבודה בחו"ל לתקופה מסוימת.
  4. האם המטפלת מוכנה לטפל בילד אחד או יותר.
  5. האם המטפלת תידרש לעבודות בית קלות ולבישול.
  6. האם יש לאותה מטפלת ניסיון כלשהו?

לכל משפחה מערכת ציפיות אינדיבידואלית מהמטפלת המשתנה בהתאם לפרמטרים שונים כמו: גיל הילדים, מספר הילדים במשפחה, שעות העבודה של האם או האב, מהות העזרה הנדרשת מהמטפלת וכדומה.

המלצות לחיפוש מטפלת

  1. לבדוק ולהגדיר את הצרכים האינדיבידואליים שלכם. מה הייתם רוצים שאותה מטפלת תעשה. חשוב לבדוק שהצרכים הללו ריאליים וכי המטפלת תוכל לעמוד בהצלחה במשימה.
  2. לסנן באמצעות החיפוש המהיר או החיפוש המורחב את המועמדות לתפקיד המטפלת. הסינון יחסוך זמן ותסכולים בכך שתוכלו לפנות רק למטפלות שמתאימות לפרופיל שקבעתם ולא תפנו למטפלות שאינן מתאימות לכם.
  3. במידה ובסינון ראשוני לא מצאתם את המטפלת המתאימה, אנו ממליצים להרחיב את טווח החיפוש. יתכן ומטפלת תהיה מתאימה, גם אם לא עמדה בכל הקריטריונים שהגדרתם מראש.
  4. לקיים ראיון טלפוני מקיף עם המועמדת שיבחן את ההתאמה של המטפלת לתפקיד ואת ההסכמה הבסיסית שלה לתנאי העבודה והשכר. מומלץ להעלות נושאים רבים ככל האפשר בראיון הטלפוני על מנת לסנן מטפלות לא מתאימות.
  5. מטפלת שעברה את הראיון הטלפוני בהצלחה, תוזמן לראיון פנים מול פנים. אנו ממליצים לשלב היכרות עם הילדים על מנת לבחון את התקשורת בין הילדים לבין אותה מטפלת.
  6. אין תחליף להמלצות! בקשו מהמטפלת רשימת ממליצים והתקשרו אליהם על מנת לקבל חוות דעת והמלצות. רצוי לא להסתפק בחוות דעת כללית אלא לשאול שאלות פרטניות. במידה ואין מעסיק קודם כממליץ, ניתן לדבר עם חברה או בן משפחה להתרשמות כללית.
  7. תקשורת פתוחה היא הכרחית. סכמו עם המטפלת נוהל הערות בונות על מנת למנוע אי נעימויות. לימדו לקבל ולתת ביקורת בונה על מנת לקדם את שיתוף הפעולה עם אותה מטפלת.
  8. חשוב לסכם את כל תנאי העבודה בכתב כחלק מתהליך הקבלה לעבודה. אנו ממליצים לערוך הסכם עבודה כתוב עליו יחתמו שני הצדדים, שבו יפורטו החובות והזכויות של המטפלת וכן פרטים לגבי שעות נוספות, חופשים, זכויות סוציאליות וכדומה.