name-4-boys

מה הפרמטרים הטובים ביותר לבחירת שמות לבנים?

כאשר מדובר בבחירת שמות לילדים, הדבר יכול לגרום למתח בין בני הזוג ולחוסר התאמה בבחירת השמות לבנים.

אם אתם מסתבכים ולא יודעים באיזה שם לבחור, תמיד תוכלו לחשוב אל מעבר לשם עצמו ולהעניק לבן שלכם את השם עם המשמעות המדויקת שרציתם להעניק לו.

אז איך בוחרים שמות לבנים?

לכו לתנ”ך

גם אם אתם לא מאמינים גדולים, התנ”ך מלא בשמות מלכים, גיבורים ונביאים שישמחו להנצחה המרגשת הזו. שמות כמו נדב ויהונתן הם שמות שהגיעו מהתנ”ך. ואילו שמות יפים הם.

שמות לבנים יכולים להיות מאוד פשוטים, מאוד סטנדרטים ועדיין יכולים להיות בעלי משמעות. כך שגם אם אתם לא רוצים שם ישן נושן מהתנ”ך, הנה לכם-  השם יהונתן נשאר מעודכן עם הזמן.

אוהבים את הטבע?

אם אתם שייכים לטבע, הולכים לטייל בשבתות ונהנים ממראות הנופים של מדינתנו, אתם תמיד יכולים לחשוב על האפשרות לקרוא לבנכם על שמו של הטבע. רק יותר ספציפי. כמובן.

שמות לבנים כמו דרור, צוק וראם הם שמות המגיעים מן הטבע ומתן שם כזה לבן שלכם יכול להעניק לו חשיפה מראש לטבע ולאהבת הטבע.

שם עם משמעות

לא רוצים לשייך את הבן החדש שלכם לקבוצת שמות? אין בעיה, פשוט חפשו שם עם משמעות! שמות לבנים יכולים להיות בעלי משמעות כבדה מאוד אם מוצאים את השם הנכון.

כך למשל, השם אריאל, פירושו “האריה של אלוהים”. כך, אתם גם מקבלים את העוצמתיות והכוח של האריה, ואת ההשגחה האלוהית בשימוש אותיות ‘אל’.

מה עם ראשי תיבות?

זוגות רבים מחפשים דרך מרגשת לקשור את גורלם אחד בשני אל מעבר לחופה ולקידושין. כשאתם מחפשים שמות לבנים שלכם, נסו לחשוב על ראשי תיבות. של שניכם יחדיו, של קרובי משפחה שכבר לא בנמצא ואפילו של חבר מאי שם שהותיר בכם משמעות לכל החיים.

דוגמא מוכרת היא אייל גולן ואילנית לוי שקראו לילדים שלהם ליאם ואלין שהם למעשה ערבוב של האותיות של אייל ואילנית.

אפשרות אחרת היא למעשה לקחת שתי שמות של יקירים שכבר לא עמכם ולנסות ליצור שם ייחודי מהם.

כך אם לקרובי המשפחה שלכם קראו ראובן ודני, תוכלו מצירוף האותיות שלהם להעניק לבן שלכם את השם דור. האות ד’ מהשם דני,ה-ו’ בעצם משחקת את ו’ החיבור והאות ר’ מהשם ראובן. רעיון נחמד עם מחשבה עמוקה וזיכרון עמוק מאחוריה.

שמות לבנים יכולים להיות מסתכלים מאוד כאשר שום דבר לא מוצא חן בעיניכם והדבר הכי חשוב לכם הוא שלבן שלכם יהיה את השם הייחודי שלו. אך מספיק שעבורכם לשם תהיה משמעות, אין זה משנה מי עוד נושא את אותו השם. (אתר אופר ממליץ לקרוא את הרעיונות של שמות לבנים בקידיפדיה)

מוזמנים להיכנס לרשימת התפוצה שלנו

אנחנו לא נשלח ספאם לעולם, מבטיחים לכם! רק כאשר יש כתבות חדשות וחשובות לנו להראות לכם. 

שתפו את הפוסט עם חברים

2019 כל הזכויות שמורות לאתר אופר (c)

דילוג לתוכן