בטיחות עגלול: טיפים להורים

agalul

בטיחות עגלול מתחילה בבחירת הדגם המתאים לתינוקכם. דעו מה לקחת בחשבון כשאתם מחפשים עגלול ואיך לשמור על בטיחות התינוק שלכם.

אם אתם כמו רוב ההורים, סביר להניח שתשיגו לפחות עגלול אחד לתינוקכם. יחד עם זאת, עם כל כך הרבה עיצובים וסוגים של עגלולים, איך תבחרו? 

חשוב שתבינו איך לבחור את העגלול הטוב ביותר לתינוק שלכם, ואת הטיפי החשובים לבטיחות עגלול.

מה עליכם לקחת בחשבון כשאתם מחפשים עגלול?

כשאתם בוחרים עגלול לתינוק שלכם, קחו בחשבון את הנקודות הבאות:

המיקום שלכם

אם אתם גרים בעיר או בסמוך לה, סביר להניח שתצטרכו עגלול יציב שיתמרן לאורך המדרכות. יתכן שתצטרכו גם להיות מסוגלים לקפל את הטיולון שלכם לאריזה קטנה על מנת לעלות על אוטובוס. הורים מחוץ לעיר עשויים לרצות עגלול שקל לקיפול ומתאים לתא המטען של רכב.

סגנון החיים שלכם

עגלול עם גגון עשוי להיות שימושי לביצוע סידורים או לנסיעות. מתכננים לקחת את התינוק שלכם לריצות שלכם? אולי תחפשו גם עגלול ריצה.

אביזרים נלווים

האם אתם רוצים שלעגלול שלכם יהיה סל אחסון, כיסוי עמיד מפני הגשם, שמיכה, צליה מפני השמש או מחזיק בקבוקים? דגמים שונים של עגלולים יכולים להתאים לנשיאת אביזרים נלווים.

איזה סוג עגלול בטוח לתינוק?

אם אתם מתכננים להשתמש בעגלול לתינוק בחודשים הראשונים לחייו, ודאו כי העגלול מתרווח – מכיוון שתינוקות מתחת לגיל חצי שנה אינם יכולים לשבת או להרים את ראשם. יחד עם זאת, מרבית העגלולים מספקים תמיכה מספקת לראש ולגב של תינוקות צעירים.

מה חשוב לדעת על מערכת נסיעות

אם יש לכם מכונית, אתם עשויים לחפש עגלול שיכול להתאים למושב המכונית שלכם. יש מושבי תינוקות לרכב ועגלולים שמגיעים בסטים תואמים, בעוד שאחרים דורשים מערכות נפרדות המאפשרות להשתמש בעגלולים עם מושבי רכב מסוימים. 

ברגע שתחברו את התינוק שלכם למושב המכונית, עגלולים מתאימים יאפשרו לכם להעביר אותו בקלות בין העגלול למושב המכונית. אם אתם משתמשים במערכת נסיעה שמאפשרת לכם להעביר את מושב התינוק במכונית מהרכב לבסיס עגלול, יתכן שתתפתו להניח לתינוקכם לסיים את תנומת הנסיעה במושב הרכב. 

סיכוני תנומות ארוכות במהלך נסיעות

שכיבה במושב מכונית למשך פרקי זמן ארוכים יכולה לתרום להתפתחות של נקודה שטוחה בחלק האחורי של ראש התינוק, להחמיר את מחלת הרפלוקס במערכת העיכול ולהשפיע על נשימת הילד. מומחים ממליצים לא להניח לילדכם לישון במושב הרכב יותר משעתיים.

מה אם לתינוק שלכם יש צרכים מיוחדים?

אם תינוקכם נולד בטרם עת או סובל מבעיות בריאותיות, יתכן שתרצו עגלול עם אחסון שיעזור לכם לשאת כל ציוד נחוץ, כגון מוניטור לב או חמצן. הורים לתינוקות הסובלים מבעיות בריאותיות דומות עשויים להיות מקור טוב לקבלת עצות.

מוזמנים להיכנס לרשימת התפוצה שלנו

אנחנו לא נשלח ספאם לעולם, מבטיחים לכם! רק כאשר יש כתבות חדשות וחשובות לנו להראות לכם. 

שתפו את הפוסט עם חברים

2019 כל הזכויות שמורות לאתר אופר (c)

דילוג לתוכן